Boktema – en bok som skuffet meg

I ukens boktema vil Anette at vi skriver om en bok som skuffet oss. Det skal jeg vel klare.

For: Etter å ha slukt «Engler og demoner» og «Da Vinci-koden» rått og hemningsløst, hadde jeg store forventninger til Dan Browns «Det tapte symbol». Kanskje for store? For ganske snart fikk jeg heller nok av den perfekte – altfor perfekte og akk så striglede – hovedpersonen Robert Langdon. Det kan du lese mer om i omtalen min, som du finner her. Nei takk, gi meg heller en rufsete antihelt…

Om du har en bok som har skuffet deg, så skriv om det på bloggen din da, vel! Så kan du gå inn på Anettes blogg etter på og legge igjen en link her.

11 responses to “Boktema – en bok som skuffet meg

  1. Har ikke lest denne jeg, og heller ingen andre av Dan Brown! Får bare sperre av og til for noen bøker…spesielt de bøker/forfattere som blir veldig skrytt av og sånt…først i sommer leste jeg f.eks Milleniumstriologien, aner ikke om eller når nysgjerrigheten tar meg og jeg begynner på Dan Brown 😉

  2. Jeg har kjøpt Da-Vinci koden for mange år siden men har ikke sumlet meg til å lest den enda…har ikke lest noe av Dan Brown

  3. Jeg er helt enig!! Jeg storkoste meg med Engler og demoner, men Tapte symbol var elendig i forhold!

  4. Jeg har ikke lest noen av bøkene, men er enig i det med helten. Jeg har heller ikke sansen for «James Bond-helter» som får til absolutt alt og er helt strigla. Som du sier, anti-helter er bedre. Jeg måtte velge ut ei bok jeg leste i oktober http://bokverdami.blogspot.com/2011/11/boktema-hos-anette-ei-bok-som-skuffa.html Ha ei god helg

  5. Jeg bruker ofte Robert Langdon som eksempel på hva slags type karakterer jeg ikke kan fordra. Det sier vel det meste. 😛

  6. Jeg ble også skuffet over denne, det ble for forutsigbart…

  7. Denne har jeg ikke lest,- og tror kanskje jeg bare lar det være… 😉

  8. Jeg har ikke lest noen av bøkene til Dan Brown og kommer nok antagelig ikke til å gjøre det heller. Er ikke fan av denne typen bøker, og skulle jeg ombestemme meg er jeg i allefall forberedt på å bli skuffet av bok nr 3 😉 Klem fra Anette 🙂

  9. Jeg også er skuffet over den Anita. Takk for i går forresten, du gjorde så god jobb :0) Ha en fin dag :0)

Kommentarer er alltid hyggelig!

