Boktema – denne boken leser jeg akkurat nå

Nytt boktema hos Anette, som denne gangen vil vite hviken bok vi leser akkurat nå. Jeg leser fremdeles på en biografi av Alison Weir, som handler om Mary Boleyn, hovedpersonen i «The Other Boleyn Girl» og søsteren til AnneBoleyn, en av dronningene som ble halshugget av Henry VIII. Har holdt på med denne boka en stund nå, og liker den godt! Grunnen til at det går litt tregt, er at det i grunnen er en del som skjer før jul, at jeg (som vanlig) er litt på hæla med det meste av juleforberedelser, det er håndball-VM – tja, mye forskjellig. Men når det er sagt, så liker jeg boka veldig godt! Jeg har gitt en smakebit fra den tidligere, og det innlegget finner du her.

Hva med deg? Hvilken bok leser du nå? Skriv et innlegg på bloggen din og legg igjen en link hos Anette, så kan flere lese om det!

2 responses to “Boktema – denne boken leser jeg akkurat nå

  1. Og jeg synes fremdeles det høres ut som en bra bok 🙂
    Ha en fin torsdag!

  2. Spennende bok virker det som, og i disse førjulstider går det nok tregere med lesingen for de fleste av oss 🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

