Christmas Time…

…men det blir ikke mye Mistletoe And Wine på denne dama. Ikke enda, ihvertfall. Som vanlig er jeg slett ikke ferdig med juleforberedelser enda, jeg jobber mye fram mot julaften, og – ja, dere forstår. Så jeg tror jeg rett og slett bloggen skal få seg en god juleferie nå. Jeg har jo ikke så mye interessant å melde for tiden allikevel. Ogå lese har jeg heller ikke tid til. Så: Ha en god jul, alle sammen! Vi høres på nyåret, eller kanskje i romjulen?

Hvis det er flere som i likhet med meg ligger håpløst an med julegaveinnkjøpene, kan dere ta en titt på disse julegavetipsene. Og kanskje det er flere enn meg som ønsker seg disse bøkene til jul? Om du går inn på dette innlegget, kan du også finne fine tips.

3 responses to “Christmas Time…

  1. Ha en riktig God Jul! Klem

  2. God jul. Anita 🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

