God romjul!

Jeg har omsider hatt noen dager julefri, og jeg har kost meg masse! Deilig dager med familien, med god mat og med bøker, selvfølgelig. Akkurat nå leser jeg «Grevens tid» av Karsten Alnæs, som jeg hadde på ønskelista mi. Og ellers? Har trent litt, inspirert av mine kollegaer Mari og Lene Mari, selv om jeg med hånda på hjertet må si at jeg har igjen et godt stykke til den formen de er i. Men er det ikke selve veien som er målet? Eller hvordan var det igjen?

Kommentarer er alltid hyggelig!

