Litteraturmål for 2012

I fjor satte jeg ambisiøst nok opp hele 10 mål for lesingen i 2011. Du finner lista her, og heller nedslående evalueringer her, her og her. Klok av skade blir ikke listen så veldig omfattende denne gangen. Her er punktene, i tilfeldig rekkefølge og med særdeles lavt lagt list:

*Lese flere historiske romaner og/eller biografier – kommer sikkert til å finne inspirasjon i bloggen Historical Tapestry, som Bokelskerinnen har nevnt i bloggen sin

*Lese «Anna Karenina», har meldt meg på Lines lesesirkel slik at jeg pusher meg selv…

*Lese de bøkene jeg har hjemme, før jeg kjøper eller låner flere

*Oppfordre og oppmuntre barna til å lese, dette inkluderer også oppdagelsesturer til det lokale biblioteket

*Kommentere mer på bloggene jeg besøker

*Fortsette å lese og å bokblogge – for å spre det glade bokbudskap 🙂

6 responses to “Litteraturmål for 2012

  1. Dette var fine mål, spesielt det med å spre det glade budskap! Hyggelig at du er med og samleser Anna Karenina, den er jeg spent på. Lykke til med målene dine:-)

  2. Enig med Line. Jeg synes et mål om å kommentere mer er bra. Jeg tenker hele tiden selv at det er noe jeg kan bli flinkere til. Gleder meg til å få tips til historiske romaner hos deg også.

  3. Likte spesielt punktet med biblioteket:) Spre det glade budskap!

  4. Tilbaketråkk: Boktema – denne boken leser jeg akkurat nå | Anitas blogg

  5. Tilbaketråkk: Smakebit på søndag: “Anna Karenina” av Lev Tolstoj | Anitas blogg

  6. Tilbaketråkk: Litteraturmål – en bitteliten evaluering « Anitas blogg

Kommentarer er alltid hyggelig!

