Smakebit på søndag: «Grevens tid» av Karsten Alnæs

Hei, og godt nytt år alle sammen! Jeg innleder året med å gi en smakebit på boka jeg leser nå, nemlig «Grevens tid» av Karsten Alnæs:

Selv om alt var forandret, gikk livet i London som før. Forholdet mellom faren og Herman var blitt kjøligere etter morens oppbrudd, men faren var mildere stemt mot Ferdinand, som han åpenbart forsøkte å gjøre seg fortrolig med.

En helt grei bok så langt. Litt langtekkelig kanskje, men ikke verre enn at boka skal leses ferdig. Om du vil finne flere smakebiter på gode bøker, kan du som vanlig ta en titt innom bloggen «Flukten fra virkeligheten».

8 responses to “Smakebit på søndag: «Grevens tid» av Karsten Alnæs

  1. Hei!Godt Nytt År!Takk for smakebiten:)

  2. Bokelskerinnen

    Gleder meg til å høre hva du synes om boken. Har ikke lest så mange omtaler av den enda, men den virker interessant.

    Håper du har hatt en fin overgang til 2012. Ser frem til å følge deg videre.

  3. Godt Nytt År!

    Denne boken står på Nye bøker hyllen på jobb (og den hyllen ser en rett på fra skranken) – der har den ropt på meg lenge, men jeg har vært litt usikker på om det er en bok for meg.

  4. Jeg har sansen for historiske romaner… Kanskje – kanskje ikke… Vi får se hva jeg får tid til, tror jeg.

  5. Virker som en interssant bok:) Har lest noen historie bøker fra før av Karsten Alnæs:)

  6. Riktig godt nytt år, Anita🙂 Jeg har lyst til å få lest mer historiske romaner i løpet av 2012 men jeg tror nok ikke jeg kaster meg på denne med det første.

  7. Jeg har ikke lest noe av Alnæs før, men jeg er spent på omtalen din. Hvem vet, kanskje jeg blir fristet🙂

    Ønsker deg et riktig godt nytt år!

  8. Tusen takk for smakebiten:-)

Kommentarer er alltid hyggelig!

