Bloggtips

Det er alltid fint å surfe rundt i Blogglandia og finne nye fine blogger.

Først må jeg reklamere litt for mine bloggende kollegaer Grete, Mari, Lene Mari og Wenche. Flinke jenter det er en fryd å jobbe sammen med 🙂

Ellers er det jo først og fremst bokblogger jeg leser, og da stikker jeg gjerne innom Bokbloggene, siden jeg har laget som en liten oversikt over norske bokblogger. Der har jeg mange favoritter, for eksempel bloggene Flukten fra virkeligheten og Bokelskerinnen. Men også mange andre! Titt innom siden og se om du finner noen favoritter!

Ellers har jo også jeg – som mange andre – et lite nyttårsforsett om å leve et sunt liv på nyåret. Treningen kom jeg godt i gang med i november og desember, så det er liksom meningen å fortsette trenden, da. Fitnessbloggen har jeg nettopp oppdaget, foruten bloggen til Kristine Weber, som jeg synes skriver mye fornuftig om både trening og kosthold (egentlig en sånn gyllen middelvei som jeg er ute etter).

Har du noen fine blogger å anbefale meg?

4 responses to “Bloggtips

  1. Takk for tips!

    Ønsker deg et riktig godt nyttår, Anita
    Klem Tonje

  2. Bokelskerinnen

    Tusen takk for hyggelige ord 🙂 Jeg pleier å kikke innom Historical Tapestry eller Passages to the Past når jeg skal lese om historiske romaner. Jeg finner også gode lesetips her: http://butterybooks.com/

    Jeg forsøker også å komme i gang med å trene igjen. En av de sunne tingene jeg oppdaget rett før jul var pukka-te og nå er jeg hektet 🙂

  3. Gode bloggtips!

    Godt nytt år forresten!

Kommentarer er alltid hyggelig!

