Smakebit på søndag: «Sirkelen» av Mats Strandberg og Sara B. Elfgren

Så er det altså min tur til å lese «Sirkelen», en bok som helt uventet dumpet ned i postkassen rett før jul som et leseeksemplar fra Gyldendal. Helt gratis mot en ærlig omtale… Boka er tidligere blitt lovprist i Sverige, og nå begynner det å komme mange fine omtaler på diverse norske blogger også. Jeg synes den virker lovende jeg også, selv om jeg ikke akkurat har lest mange fantasy-bøker tidligere. Her er en liten snutt fra boka:

Elias åpner døren til toalettet og smetter inn. Han lukker forsiktig etter seg og prøver å puste så lavt han greier. Lytter.

Kikk innom bloggen til Mari for å se hvilke bøker andre bloggere leser nå. Eller for å legge igjen en smakebit fra boka nettopp du leser.

13 responses to “Smakebit på søndag: «Sirkelen» av Mats Strandberg og Sara B. Elfgren

  1. Har denne på ønskelisten min og har kun sett lovord om denne:-)

  2. Så spennande smakebit. Eg trur eg har høyrt om boka, men er ikkje heilt sikker. Ha ein fin søndag vidare. =)

  3. Spennende smakebit. Gleder meg til å få lest den selv. 🙂

  4. Jeg holder på med denne også, og jeg storkoser meg! Og grøsser litt 😉

  5. Jeg har såvidt hørt om boka tidligere, og den er notert på ønskelisten min. Noen anmeldelser har jeg ikke lest ennå, men jeg får vel klikke litt rundt og se hva som skrevet. Tror neppe interessen blir noe dempet, det høres i alle fall ikke slik ut. 🙂

  6. SV: Tusen takk, Anita 🙂

  7. Høres ut som en veldig bra bok. Har hørt mange godord om den:) Har satt den på lista mi over bøker jeg kanskje må lese:) Smakebiten gjorde meg bare mer nyskjerrig 🙂

  8. Bokelskerinnen

    Tror ikke jeg har lest en eneste negativ omtale om denne enda. Håper at den filmatiseres, og da i Sverige ikke av Hollywood.

  9. Denne er det flere som har delt smakebiter fra, og jeg lurer på om den kommer på må-lese-lista.

  10. Denne havnet også i min postkasse. Jeg har hørt mye fint om den nå så jeg ser frem til å lese den!

  11. Som så mange andre leser jeg også denne,og den er jo bare knallbra! Offisielt leser jeg en helt annen bok, men MÅ bare sniklese litt i Sirkelen allikevel 😉

Kommentarer er alltid hyggelig!

