Smakebit på søndag: «Borderline» av Liza Marklund

Som vanlig arrangeres «En smakebit på søndag» på Maris blogg. Hvis du vil være med, kan du finne «bruksanvisning» på Maris blogg – trykk på linken! Denne helgen har jeg begynt å lese Liza Marklunds siste bok om Annika Bengtzon, «Borderline». På svensk heter boka «Du gamla, du fria», og jeg lurer på hvorfor den norske tittelen er blitt som den er blitt..? Uansett, her er noen linjer:

Han løftet autumatvåpenet og banket på vindusruten med geværpipen. Himmelen bak ham var hvit og istykkersvidd, luften vibrerte i varmen. Redselen tok strupetak på meg.

Gleder meg til å lese videre, det er faktisk en stund siden sist jeg leste en skikkelig krim!

5 responses to “Smakebit på søndag: «Borderline» av Liza Marklund

  1. den boka har eg kjempelyst til å lese ein gong. Kvar gong nokon blogger/snakkar om den, blir eg SÅÅÅ nysgjerrig.

  2. Bra smakebit, hørtes ut som en veldig spennende bok:)

  3. Dette høres spennende ut!

  4. Denne står jeg på venteliste for å få låne🙂

  5. Boka ligger klar på nattbordet. Men må lese noen jeg har lånt på biblioteket først! Men gleder meg til en god krim snart!

Kommentarer er alltid hyggelig!

