Smakebit på søndag: «Vinterstengt» av Jørn Lier Horst

Javel, så er det en smakebit på mandag for min del, men allikevel: Jeg leser nå Jørn Lier Horsts bok «Vinterstengt». Det er faktisk første boka jeg leser om politiførstebetjent William Wisting, så jeg begynner i feil ende siden Lier Horst allerede har skrevet seks bøker om ham fra tidligere. Så flott, da har jeg mange bøker å se fram til, for dette er virkelig bra krim! Her er en smakebit fra boka:

Brått stivnet hun til. Det var et menneske om bord. En mann satt i bunnen av båte, halvt støttet mot den bakerste toften og med hodet vippet bakover.

Som vanlig er det Mari på bloggen «Flukten fra virkeligheten» som er primus motor bak «smakebit på søndag» – klikk på linken og du kommer til bloggen hennes!

9 responses to “Smakebit på søndag: «Vinterstengt» av Jørn Lier Horst

  1. Morsomt, jeg sitter også og leser samme boka🙂 Virker utrolig lovende! Er kommet ca 30% uti den (leser på Kindle). Jeg har heller ikke lest noen andre bøker av Horst, men en ting er allerede sikkert – dette blir ikke den siste! Kos deg🙂

  2. Trur eg har ei bok av same forfattaren som eg gler meg sjukt mykje til å lese. =)

  3. Gleder meg til å lese hva du synes om boken, jeg likte den🙂

  4. Spennende!:) Bra smakebit!:)

  5. Flott smakebit:) Hørt mye bra om bøkene til Horst!

  6. Horst har virkelig vært i vinden i det siste. Jeg bør vel snart prøve meg på annen krim enn Adler-Olsen? Tusen takk for smakebiten, Anita. Ønsker deg en strålende uke🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

