Ordløs onsdag / Wordless Wednesday

image

Jeg blir med på Anettes ordløse onsdag. Noe må man jo bruke et heller dårlig mobilkamera og utprøving av diverse fotoapper til… Sjekk også denne siden! Legg gjerne igjen en link under her, så kan vi blogghoppe!

7 responses to “Ordløs onsdag / Wordless Wednesday

  1. Hei,

    Jeg har ny adresse på bloggen min. (Har kjøpt eget domene) 🙂

    http://leserommet.com/

    Jeg har også en utfodring til alle mine medbloggere:

    http://leserommet.com/?p=439

  2. Så nydelig bilde! Det var en så dus, fin tone i det 🙂

  3. Great capture. Have a great WW!

    My WW.

  4. Så nydelig bilde!! Og kjempemoro at du ble med på Ordløs Onsdag 🙂

    • Ja, jeg har jo mobilen med overalt, så jeg kan jo like gjerne bruke den til dette og. Moro å fotografere litt, selv om jeg vel er prototypen på den glade amatør 🙂

  5. Kjempefint bilde, ro for sjelen:)

Kommentarer er alltid hyggelig!

