Ordløs onsdag / Wordless Wednesday

image

Et av mine favorittbilder, må jeg innrømme. Vakre vinterfarger! «Ordløs onsdag» finner du her.

One of my favourite pictures. Beautiful winter colours! More pictures? Take a look here.

17 responses to “Ordløs onsdag / Wordless Wednesday

  1. Like something out of a storybook, great shot.

  2. Nydelig!! Skal ikke se bort fra at det blir et slag WF etter hvert! Jeg heter chidul 🙂 Klem fra Anette 🙂

  3. Nyyydelig Anita, ser ut som et eventyrland med de flotte fargene ! :0) Skjønner godt at dette er et av favorittbildene dine :0) Gjør du også WF ? :0) Ha en flott dag Anita, nå skal jeg legge meg etter nattevakt…kanskje på tide nå…hehe måtte bare måtte bare….;0)

  4. For noen nydelige farger! Vinteren kan virkelig være vakker den og.

  5. Just beautiful. Thanks for linking up at Royalegacy

  6. A stunning image! Happy WW 🙂

  7. The sky looks on fire – so stunning!

  8. Nice photo! What did you use for post-processing?
    I posted a photo in vintage style this week. I am really starting to like what Android platform on my phone has to offer.

  9. Beautiful picture.

Kommentarer er alltid hyggelig!

