Lengter etter sommer…


Siden jeg er litt i fotosiget nå, tenkte jeg at jeg kunne bli med på utfordringen «Himmelsk» hos Petunia også, med dette lille sommerbildet fra en båttur på Oslofjorden. Og ja, jeg lengter etter sommeren. Har aldri vært, og kommer nok aldri til å bli, noe vintermenneske.

15 responses to “Lengter etter sommer…

  1. Samme her. Takk for sommerbilde.
    Ha en fin kveld. 🙂

  2. Helt enig: Sommer? Ja tak 🙂

  3. Jeg også lengter etter sommer! Kjempefint bilde! Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld!:)

  4. Der er jeg enig med deg! Denne kulden er værre enn noe annet. Ja. takke meg til sommeren!

  5. Vår, sommer, og høstmenneske her 😉 Flott bilde 🙂

  6. Har samme tanken selv! Pent bilde!
    Ha en flott kveld!

  7. Så kjekt at du er med her også da Anita :0) Nå har jeg slengt meg på også – det er liksom Torsdagen blitt det ;0) Blir lysere og lysere dager – og plutselig så er vi der…enn så lenge så får vi bare drømme…;0) Flott bilde :0)Takk for hyggelig vakt forrige natt og Good vakt i natt – håper den blir fine :0)

  8. Jaaa.. det gjør jeg også!
    Heldigvis så er vinteren pen på bilder, da. 😉

    Men bildet ditt er jo herlig sommerlig! 🙂

  9. Skønt og dejligt at drømme sig tilbage til en smuk sommerdag på vandet. 🙂

  10. ja det gjør vi — flott bilde 😉

    monikaklemma

  11. Der så det godt å varmt ut. Herlig bilde!

  12. Fint bilde. jeg er også et sommermenneske, men begynner å finne igjen gleden ved vinteren:)

  13. Det er et skønt billede alligevel, Anita.. 😀

    Mit bidrag til Himmelsk er her:
    https://staronephoto.wordpress.com/nature/the-sky/10-2/

  14. Fint bilde.Å ja lenkter etter sommer og SOL.og båtturer.Ønsker deg fin uke,:)

Kommentarer er alltid hyggelig!

