Mammutsalg

Så er det tid for mammutsalg snart, og jeg hentet meg en katalog i dag, bare for å kikke hva som kommer for salg. Katalogen ligger forresten ute på nettsidene til de ulike bokhandlerne også. Er ikke helt sikker på om jeg skal kjøpe noen bøker selv, men tenkte jeg allikevel kan anbefale noen til dere. Linkene viser til omtalene mine her på bloggen:

*Khaled Hosseini: «Tusen strålende soler»
*Gaute Heivoll: «Før jeg brenner ned»
*Hilary Mantel: «Ulvetid»
*Herbjørg Wassmo: «Hundre år»
*Jussi Adler-Olsen: «Fasandreperne»
*Lene Kaaberbøl og Agnete Friis: «Gutten i kofferten»
*Arnaldur Indridason: «Irrganger»
*Mons Kallentoft: «Høstoffer»
*Mons Kallentoft: «Sommerdøden»
*Camilla Läckberg: «Fyrvokteren»
*Liza Marklund og James Patterson: «Postcard killers»
*Håkan Nesser: «Beretningen om herr Roos»
*Unni Lindell: «Sukkerdøden»
*Carolina de Robertis: «Det usynlige fjellet»
*Susan Abulhawa: «Morgen i Jenin»

Sånn. Hvilken jeg anbefaler mest? Tja. Usikker. Smaken er jo som baken… Men for å si det slik; de som enda ikke har lest noe av Håkan Nesser, burde gjøre det. Flere andre bloggere har også skrevet om Mammutsalget, her er noen eksempler:

*Dipsolitteraten
*Beathe
*Bokelskerinnen
*Ellikken

2 responses to “Mammutsalg

  1. Har ikke fått katalogen i posten, men jeg fikk den fra Bokklubben…mye bra der også.

  2. Tilbaketråkk: Bokbloggere og Mammutsalg | Anitas blogg

Kommentarer er alltid hyggelig!

