Smakebit på søndag: «Ildvitnet» av Lars Kepler

Sist søndag skrev jeg at jeg hadde begynt på «Anna Karenina». Det er et evig prosjekt. føler jeg, og sikkert en mursteinsbok jeg kommer til å holde på med en god stund. Derfor leser jeg litt andre ting også. For eksempel Lars Keplers bok «Ildvitnet». Det er tredje bok i en serie som handler om politimannen Joona Linna (Klikker du på linkene, kommer du til omtalene av de to første bøkene, «Hypnotisøren» og «Paganinikontrakten»). Her er en smakebit fra «Ildvitnet»:

Nå sover alle elevene, og det er stille på Birgittagården. Lyset i resepsjonen får verden utenfor til å framstå som ugjennomtrengelig svart. Med en dyp rynke i pannen sitter Elisabet ved pc-en og skriver rapport om kveldens hendelser.

Ta gjerne en tur innom Maris blogg for å finne ut hva andre bloggere leser nå, og kanskje legge igjen en link selv??

7 responses to “Smakebit på søndag: «Ildvitnet» av Lars Kepler

  1. Hva skriver hun rapport om da? Nyskjerrig!:) Takk for smakebiten:)

    Ha en god Søndag:)

  2. Disse bøkene ble jeg veldig nysgjerrige på, tusen takk for smakebiten:-))

  3. Denne smakebiten gjorde meg veldig nysgjerrig!

  4. Fin smakebit. Denne boken skal jeg lese (har lest de to første) når vi bare får den til biblioteket 🙂

    Ha en riktig fin søndag!

  5. Disse bøkene (både denne og de to andre av samme forfatter) har jeg tenkt jeg skal lese en gang, gleder meg til omtalen din nå 🙂

  6. Fin smakebit. Har høyrt mykje omtale av Kepler i det siste, må visst få lest noko av han snart.

Kommentarer er alltid hyggelig!

