Bokbloggere og Mammutsalg

image I dag starter Mammutsalget! Antagelig tar jeg en liten tur for å se, men ingen foreløpige eller konkrete planer om kjøp. Og det er ekstra gøy å lese i Aftenposten i dag at de har littegrann fokus på anbefalinger fra oss bokbloggere.

På de litt uklare bildene over her kan du se eksempler på hvilke bøker Knirk, Bokelskerinnen og jeg anbefaler (selv om jeg har mange flere omtaler på Mammutbøker hvis du klikker på denne linken). Og i selve reportasjen er Line på bloggen Lines bibliotek sitert også. Veldig bra!

Når det er sagt, er jeg enig med det Knirk sier i reportasjen; det burde vært flere ungdomsbøker. Jeg har en fjortisjente hjemme her som egentlig er en bokorm, og å tusle rundt på Mammutsalget burde være perfekt for henne om utvalget hadde vært litt større.

Følg min blogg med bloglovin

15 responses to “Bokbloggere og Mammutsalg

  1. Tøft! Gratulerer med spalteplass🙂

  2. Åh, nå må jeg løpe og kjøpe avis! Takk for tipset! (Fint bilde av deg, forresten:-)

  3. Takk takk. Litt stas. My fifteen minutes of fame…

  4. Jeg får vel kjøpe Aftenposten i dag. Det er lissom Oscar og oss. :o)

  5. ahh, dere shoppere -))
    Grattis, kommer jeg meg ut av snøfokka skal jeg kjøpe avis.

  6. Så fint! Og fint bilde🙂 Gratulerer med plass i avisa!

  7. Så moro! Nå skal jeg saumfare Aftenposten i matpausen🙂

  8. Gratulere med spalteplass !Morsomt!:) Må få tak i avisa idag:) Har hvert på Mammutsalget alt, og kom hjem med mer en forventa. Hadde ikke planlagt å kjøpe så mange bøker, men må si meg enig om at det var dårlig på Barne og ungdoms avdelingen for der fant jeg ingenting. Kanskje jeg var dårlig å leite.

  9. Det som også er en uting er at barne- og ungdomsbøkene gjerne er bok nummer 2, 3 eller enda lenger ute i en serie. Unntak: Gone-bøkene (som jeg også virkelig anbefaler:)) og Lyntyven (Percy Jackson).

  10. Dette var artig🙂 Og jeg har lest din omtale av «Det usynlige fjellet», og nå har jeg kjøpt den boken. Gleder meg til å lese den🙂

  11. Ja, dette var gildt. Sparebloggen har òg toucha innom Mammuten i år igjen:

    http://spareblogg.blogspot.com/2012/02/mammutsalet-2012.html

  12. Synes det er flott at avisene også kan bruke litt tips fra bokbloggere🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

