Smakebit på søndag: «Hjemstavn» av Arnaldur Indridason

Hurra, ny bok fra Arnaldur Indridason! Og den kommer tilsynelatende helt ubesudlet fra vårt lokale bibliotek. Strålende! Gleder meg til å lese videre i denne boka, som starter slik:

Han fryser ikke lenger. Tvert imot. En forunderlig varme har satt seg i kroppen. Han trodde ikke at det fantes varme igjen i ham, men nå strømmer den ut i hender og føtter, og det føles som om ansiktet plutselig rødmer.

Som vanlig kan du legge igjen en link til ditt «Smakebit på søndag»-innlegg på bloggen «Flukten fra virkeligheten».

16 responses to “Smakebit på søndag: «Hjemstavn» av Arnaldur Indridason

  1. Huffameg! Bra smakebit. «Kos» deg videre med boken, og god søndag!

  2. Spennende og fin smakebit:-)) Ble nysgjerrig på denne boken, kose deg videre med boken og Søndagen!

  3. Oi eg elska Arnaldur, har lest alt av han tidligare! Gledelig at han kjem med ny bok. Denne skal eg ha i hylla mi :-))

  4. Jeg har lest Myren og har tenkt definivt å lese mer av forfatteren!.Men siden jeg er litt opptatt av kronologi har jeg tenkt å lese Gravstille no.

  5. Interresant smakebit 🙂 Tusen takk!

  6. Eg har kun lest Myren av denne forfattaren, men den gav iallfall medsmak. Flott smakebit.

  7. Har fått mange tips om denne forfatteren tidligere, men ikke lest ham før. Må gjøre noe med det etter hvert.

  8. Ukjent forfatter for meg,- men denne smakebiten frister til nærmere bekjenskap

  9. Oioioi, dette hørtes spennende ut! Klem fra Anette 🙂

  10. Takk for smakebiten, skal skjekke ut denne forfatteren høres jo ut som han skriver gode bøker:)

    Ha en riktig fin Søndag!.)

  11. Spennende smakebit! Jeg har lest flere av Indridasons bøker tidligere og likt dem veldig godt. Men tidligere denne uka prøvde vi å høre på Fjellet på lydbok, og den datt jeg av, dessverre….

    God søndag, Anita!

  12. Hei alle! Ja, jeg kan ikke annet enn å anbefale Indridason til dere som ikke har lest noe av ham. Veldig god, liksom litt stillferdig krim!

  13. Boka er herved skrevet på min må-ese-liste! Takk for titten!

  14. Tilbaketråkk: Fremtidige favoritter #1 « Anitas blogg

  15. Tilbaketråkk: Smakebit på søndag: “Hjemstavn” av Arnaldur Indridason « Anitas blogg

Kommentarer er alltid hyggelig!

