Boktema – min favorittforfatter på E

Anette har tidligere hatt boktema med favorittforfattere på A, B, C og D også. Av en for meg ukjent grunn har jeg ikke skrevet innlegg på disse, men jeg kan jo bli med nå, da.

Min favorittforfatter på E er Anne Karin Elstad. Jeg har lest bøkene hennes om Innhaugfolket og Julie mange ganger, og jeg tror aldri jeg blir lei av dem. Jeg kommer rett og slett tilbake til dem med jevne mellomrom, hele tiden.

Har du en favorittforfatter som begynner på E? Skriv et innlegg på bloggen din og legg igjen en link hos Anettes bokboble.

Bildet av forfatteren har jeg lånt fra http://snl.no/Anne_Karin_Elstad

8 responses to “Boktema – min favorittforfatter på E

  1. Ikke så mange forfatter på E, sånn i farten. Men Hestehviskeren av Nicholas Evans var både spennende og spesiell. Ellers støtter jeg gleden over å lese Anne Karin Elstads bøker. Både Innhaugfolket men også de fra «moderne» tider. Jeg har kjent meg igjen i mye av disse.

  2. astridterese

    Gratulerer med dagen!

    Elstad står på min dårlig samvittighet liste! Jeg burde virkelig ha lest noen av bøkene hennes, men foreløpig er det mange andre bøker som har blitt prioritert først. Kanskje til sommeren?🙂

  3. Ja, helt enig med deg🙂
    Elstad er en av favorittene mine, uansett bokstav😉

  4. Elstad er nydelig! De begynner å bli en stund siden nå.

  5. Gratulerer med dagen!:)

    Helt ening, en utrolig flott forfatter:)

    Ha en riktig fin dag!:)

  6. Har ikke lest noe av henne men jeg skal få endret på dette snart tenker jeg:-))

  7. Godt valg, Elstad skriver fantastiske bøker, og det er ikke for ingenting hun er favoritt hos flere Boktemadeltakere denne uken🙂 Klem fra Anette🙂

  8. Jeg er også glad i å lese bøkene til Elstad, spesielt de du nevner om Julie og folket på Innhaug🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

