Himmelsk sommer

Dette bildet er fra fjorårets sommerferie på Mallorca. Deilig å ha slik utsikt fra balkongen på hotellet, se utover havet en stille sommerkveld, sitte i egne tanker… Herlig! Jo, jeg må innrømme at jeg gleder meg til sommeren. Nå har det vært vårlig her på Østlandet i mange mange dager, men jammen fikk Kong Vinter noen krampetrekninger, som vanlig, og serverte oss 15 cm snø i går.

Flere fine bilder kan du som vanlig finne på Petunias blogg.

10 responses to “Himmelsk sommer

  1. Pent bilde, – flotte fargetoner på himmelen!
    Ønsker deg en fortsatt fin 8.mars!

  2. Så smukt..🙂

  3. Nydelig bilde! Mallorca er flott. Mange år siden jeg har vært der nå.

  4. Virkelig et flott bilde!

  5. Vakkert.
    Nydelige farger.
    Ha en god kveld🙂

  6. Veldig vakker himmel! Ser så deilig ut å være der!🙂

  7. Deilig å se frem til slike dager igjen…
    Flott bilde

  8. Nydelige toner i ditt Mallorca minne!🙂

  9. Flott bilde du har tatt,ja må si eg ønsker meg til varmere strøk,
    Ønsker deg en fin helg.:)

  10. Kjempefint himmelsk bilde! Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg!:)

Kommentarer er alltid hyggelig!

