Fremtidige favoritter #1

Åh, en ny ukentlig utfordring! Denne gangen er det Bokelskerinnen som har startet temaet «Fremtidige favoritter». Der skriver hun litt om bøker jeg ønsker meg, bøker jeg gleder meg til å lese, bøker jeg er spent på osv. Jeg slenger meg med.

I tillegg til at jeg selvfølgelig gleder meg til å lese videre i «Hjemstavn» av Arnaldur Indridason (den boka skal få bli med meg på nattevakter i helga), så ser jeg fram til å begynne på Mari Jungstedts niende bok om politimannen Anders Knutas på Gotland, «Det fjärde offret». Som alle andre Jungstedtbøkene jeg har lest, leser jeg også denne på svensk. Mer lettlest krim, altså. Hm – det blir mye krimlesning på meg i første del av 2012, men det er jo det jeg liker best, da. Og det er lenge siden jeg har lest noe på svensk nå.

Har du lyst til å fortelle om en fremtidig favorittbok, så kan du legge igjen en link under dette innlegget hos Bokelskerinnen.

5 responses to “Fremtidige favoritter #1

  1. Så koselig at du ville være med! Mari Jungstedt er en forfatter jeg gleder meg til å lese etter hvert, kjøpte flere av bøkene hennes etter at jeg hadde lest om henne på bloggen din. God lesehelg🙂

  2. Tusen takk for tips! har ikke hørt om forfatteren før og skal sjekke ut. Ha en fin kveld:-))

  3. Krimbøker er det alltid bra å få tips om – så tusen takk🙂 Og god jobbehelg, håper den er rolig slik at du kan få lest litt i løpet av nettene.

  4. Herlig tittel på krimboken «Det fjärde offret”, bare der var jeg solgt:) Noterer noterer:) Takk for tips:)

Kommentarer er alltid hyggelig!

