Smakebit på søndag: «Hjemstavn» av Arnaldur Indridason

Akkurat som forrige søndag blir det en smakebit fra Indridasons siste bok. Og det er jo en glede å melde at min favorittantihelt, Erlendur Sveinsson, er tilbake. han var sørgelig fraværende i de to forrige Indridason-bøkene, så det var jammen å tide med et gjensyn! Noen linjer fra boka:

Moren hans kommer utslitt ned fra heia. Det har begynt å stome igjen, tett snøkav som gjør det umulig å lete. Letemannskapene samles på Bakkasel mens det kraftigste uværet står på.

Flere smakebiter finner du selvfølgelig hos Maris blogg «Flukten fra virkeligheten». Skriv et «smakebit»-innlegg på din egen blogg du også, og legg igjen en link hos Mari! Du trenger ikke nødvendigvis ha en ren bokblogg for å være med!

6 responses to “Smakebit på søndag: «Hjemstavn» av Arnaldur Indridason

  1. Har ikke lest noe fra denne forfatteren men jeg ble nysgjerrig!! ha en fin søndag:-))

  2. Denne forfatteren er det så mange som skryter av, og det er av ikke-bloggere, merker jeg har lyst til å lese en bok og se om jeg liker denne forfatteren.

    God søndag🙂

  3. Jeg har lest de første bøkene av forfatterene, men må vel få lest de siste også, inkludert boka smakebiten du har hentet din smakebit fra. Jeg har nok en liten svakhet for islandske forfattere…

  4. Spennende smakebit, ble nyskjerrig hva som skjer etter:) Noterte ned boken og forfatteren. Kanskje jeg får lest noe av han en gang:)

    Ha en god Søndag!:)

  5. åh han har eg lest mye av, og det er faktisk den eneste krim forfatteren eg orker å lese og😉 kjempegode bøker han skriver, men har end aikke fått lest denne.

  6. Bra smakebit, skjønt det er ikke ofte jeg ofte jeg leser krim🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

