Fremtidige favoritter #2

Jeg fortsetter å være med på Bokelskerinnen sin ukentlige utfordring «Fremtidige favoritter».

Denne gangen gleder jeg meg til snart å begynne på en bok av Britt Karin Larsen. Den heter «Det vokser et tre i Mostamägg» og handler om skogfinnene i området jeg kommer fra. Akkurat som boka «Finnskogtrilogien» av Åsta Holt. Solgunn har lest bøker av Britt Karin Larsen og er veldig begeistret for dem, og jeg gleder meg til å begynne å lese!

3 responses to “Fremtidige favoritter #2

  1. Verka som ein fin framtidig favoritt!! =)

  2. Denne boken virker veldig interessant🙂 Jeg synes det er så flott at dere trekker frem bøker som ikke bare er helt nye. Da kan man få mange fine boktips🙂

  3. Denne boken har jeg også lyst å lese:) Takk for tips:) God helg:)

Kommentarer er alltid hyggelig!

