Fremtidige favoritter #3

Bokelskerinnen fortsetter å spørre oss hvilke bøker som er våre fremtidige favoritter. Nå gleder jeg meg til å begynne å lese «Snøbarnet» av Eowyn Ivey. Det er en bok jeg både har hørt mye positivt om og lest mange fine omtaler av, og jeg håper jeg kommer til å like boka! Det viser seg snart!

Og forresten: En annen fremtidig favoritt kan fort bli en Kindle. Min kjære har flere ganger ymtet frampå at det i grunnen er nok bøker her i huset. Han har kanskje et poeng – det er doble lag i alle hyllene. Kanskje e-bøker kunne være noe for meg? Tenker jeg i så fall satser på en helt enkel Kindle, for duppeditter til å surfe med på nettet har vi nok av fra før, og jeg tenker jo på et slikt lesebrett som en erstatning – eller et supplement, da – til en vanlig bok. Så i løpet av våren, tenker jeg…

2 responses to “Fremtidige favoritter #3

  1. Denne har eg også veldig lyst til å lese! Har hørt masse fint om den🙂

  2. Gled deg, den er så fin:) God helg!:)

Kommentarer er alltid hyggelig!

