Boktema – påskelektyre

Denne uka vil Anette vite hva som blir vår påskelektyre. Jeg skrev jo et innlegg nylig om hvilke bøker jeg planlegger å lese i løpet av våren og forsommeren, så det blir nok noen av disse. Men førsteprioritet er nok Britt-Karin Larsens bok. Deretter får vi se.

Ellers har jeg jo bestilt meg en Kindle, og jeg håper å få den i hus til påske. Da blir det vel å leke litt med den, tenker jeg…

Hva skal du lese i påsken? Skriv et innlegg på bloggen din og legg igjen link hos Anette, da vel!

8 responses to “Boktema – påskelektyre

  1. Fin liste det:-) Blir spennende med Kindle da, selv har jeg ikke prøvd dette, men sønnen min har kjøpt en Samsung Galaxy ( et eller annet ) så jeg har planer om å prøve meg litt på en bok der. Ha en god påske:-))

  2. Gratulerer med Kindle!🙂 Jeg ønsker meg en jeg og, men det blir nok ingen på meg enda🙂 Håper du får en nydelig påske, med mange gode lese opplevelser! Klem!

  3. Grattis med Kindle🙂

    God påske!

  4. Veldig bra liste:) Gratulerer med Kindel:) Ønsker deg en riktig God Påske!:)

  5. Kindle er kjekke greier🙂

    God påske!

  6. Flotte boktips! God påske, hilsen Anette🙂

  7. En fin liste! Anna Karenina har jeg lest, en veldig god bok🙂

  8. Du får kose deg med påskelektyren eller de planlagte bøkene:) Funderer å kjøpe kindle🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

