Boktema – mitt favorittomslag i fargen gul

Denne uka vil Anette vite hvilket gule bokomslag som er favoritten. Til å begynne med kom jeg ikke på noe som helst, men til slutt dukket det opp et par. Jeg tror det må bli omslaget til «Snøbarnet» av Eowyn Ivey, som jeg nylig leste (omtalen finner du her), og til Jeannette Walls’ «Krystallslottet» (omtalen er her).

Hva med deg? Har du noen gule bokomslag du liker? Legg gjerne igjen en link til blogginnlegget ditt hos Anettes bokboble!

9 responses to “Boktema – mitt favorittomslag i fargen gul

  1. To flotte omslag, på to utolig flotte bøker! Ha en riktig fin torsdag!🙂

  2. krystallslottet står på mi liste òg saman med tre andre (bumerang, sommerdøden og reisen hjem. Snøbarnet har òg eit vakkert omslag. =)

  3. Å ja, Snøbarnet har et vakkert omslag, Anita🙂

  4. Har til tider problemer med å kommentere hos deg, men jeg prøver meg igjen her jeg:-) Liker begge disse coverne som du har valgt ut og gode bøker var det også:-)) ha en fin ettermiddag:-)

    Beathesbokhylle

  5. Nydelige bokomslag! Snøbarnet er helt fantastisk, og Krystallslottet står på vent i bokhylla! Jeg gleder meg🙂

  6. Fine bokomslag:)Elsket snøbarnet og venter på biblioteket på krystallslottet. Gleder meg til å lese den:) Ha en superduper torsdag:)

  7. «Snøbarnet» er et nydelig omslag, og virker som en fin bok også🙂

  8. Begge omslagene er utrolig vakre og duse – jeg har lyst til å lese begge🙂

  9. Fine bokomslag!
    Snøbarnet har jeg på listen over bøker å lese, og Krystallslottets omslag gir meg lyst til å kikke nærmere på den boken🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

