Boktema – min favorittegneserie

Denne uka vil Anette vite hvilken tegneserie vi har som favoritt. Jeg skal ikke skryte på meg at jeg leser mye av den slags nå for tiden. Men tidligere – oi oi oi! Da jeg var liten, begynte mamma og pappa å kjøpe Donald Duck, og jeg tror at noe av årsaken til at jeg kunne lese som treåring var at Donald-bladene ble flittig bladd i. Og jeg elsket å bli lest for! Antallet permer med Donald-blader aner jeg ikke, men de står fortsatt i kjelleren hos mamma og pappa, og nå er det mine jenter som pleier å lese dem av og til når de er på besøk. Derfor: Donald er en klar nummer en!

I tillegg må jeg nevne Tommy og Tigern. De har vært favoritter i mange år de også, og de er fremdeles fast inventar når juleheftene skal kjøpes inn! Tradisjoner må holdes!  Og jeg leser jo stripene i avisa… Ja, også Nemi da, selvfølgelig.

Forresten – er du glad i å lese bøker og å skrive om dem på bloggen din bør du sjekke denne facebooksiden angående bokbloggertreffet i Oslo i september!

6 responses to “Boktema – min favorittegneserie

  1. Morsomt å lese om tegneserier:) Liker alle disse jeg også:) Hadde glemt Tommy og Tigeren, de kan jo være skikkelig morsomme:) Hehe bra bilde du har funnet av dem også:) Har forresten spurt om å bli medlem i facebook gruppen:)Blir spennede å følge med der. Vet ikke om jeg kommer enda, litt for tilig å si:) Ha en videre fin dag:)

  2. Nemi må man få med seg, det er helt klart. Jeg leser stripene både i Dagbladet og lokalavisen og synes de er kjempebra🙂
    Ellers er jeg nok mer en tegneseriehefte fan og ikke en tegneseriestripe fan.
    Jeg liker å sette meg ned med en tegneserie og fordufte fra verden en stund🙂

  3. Jeg leser jo ikke tegneserier men jeg blir nysgjerrig på Nemi kjenner jeg..

  4. Storebror her i huset har totalt dilla på Donald nå🙂 Nemi og T&T er begge veldig morsomme.

  5. Flotte favoritter! Og bokbloggtreffet virker helt utrolig bra, det ser faktisk ut som at jeg har anledning til å komme, hurra🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

