Boktema: Boken som rystet meg

I dagens boktema vil Anette vite hvilken bok som har virket rystende på oss. Jeg velger Khaled Hosseinis «Tusen strålende soler», som jeg har skrevet litt om her. Denne traff meg skikkelig. En veldig bra bok som satt rett i magen på meg og rystet meg. Jeg husker at jeg satt og gråt da jeg leste boka. Inntrykket er vel at den er både fin og grusom på en gang.  

Flere bøker som har rystet leseren på den ene eller andre måten kan du lese om på Anettes bokboble.

6 responses to “Boktema: Boken som rystet meg

  1. Ja, det er en sterk bok! Jeg likte dem begge to, men det er som du sier at de går rett i magen.

  2. Eg har høyrt fleire som seier det same som deg, og den høyres rystande ut. Dessverre har eg ikkje fått lese ho, men det skal eg ein gong. Ha ei strålande helg. =)

  3. Har hatt denne stående i hyllen en lang stund, så denne må jeg bare få lest snart….

  4. Denne boka har eg hatt i hylla altfor lenge uten å lese den. Skal grave den fram ganske så snart!

  5. Må si meg enig, bra valg:) Dette er en sterk bok. Ha en fin torsdag:)

  6. Helt enig! Jeg husker at jeg klarte nesten ikke legge ifra meg boken da jeg leste den, en gang sto jeg til og med og laget middag, leste og gråt på en gang🙂 Klem fra Anette🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

