Fremtidige favoritter #4

Ser at Bokelskerinnen har en krimvariant av «Fremtidige favoritter» i dag, det passer meg bra! Jeg har nemlig flere krimbøker på lur, som jeg gleder meg til å lese.

Det er ikke minst Unni Lindells nyeste bok «Djevelkysset», som kommer ut i begynnelsen av juni. Jeg har lest alle bøkene til Lindell og liker dem veldig godt. Videre har jeg Mons Kallentofts «Den femte årstiden» liggende. Jeg har også lest alle bøkene hans og må ha med meg denne også. Harlan Coben er et nytt bekjentskap for meg, men jeg har fått bøkene hans anbefalt av flere. Nå har jeg lastet ned «The Woods» til Kindlen min.

Hvilken bok gleder du deg til å lese?

8 responses to “Fremtidige favoritter #4

  1. Hej! Läser du den på svenska eller finns den översatt till norska? Ser att du har den svenska versionen på bild. Det var länge sen jag läste något på norska men det har hänt. Bodde i Hammerfest ett år för tjugo år sen🙂

  2. Harlan Coben er en forfatter jeg har lyst til å lese en gang. Bør man lese bøkene hans i kronologisk rekkefølge?

  3. Harlan Coben ahr jeg lest en bok av, husker i farte ikke hva den heter. Det er noen år siden nå, (15?), så jeg husker ingenting av boka, men jeg husker at den var drevet av spenning!
    Kallentoft har jeg på ønskelista mi🙂
    Lindell har jeg lest en del av, men er ikke veldig begeistret😉
    Ønsker deg en glad helg!
    Pia xx

  4. Jeg har også en del fremtidige favoritter, om enn ikke i krimsjangeren, kanskje jeg skal lage et innlegg om det!
    Forresten hyggelig å se at du har linket til bloggen min, den er forøvrig flyttet til blogspot nå🙂
    Ha en fin lørdagskveld!

Kommentarer er alltid hyggelig!

