Smakebit på søndag: «Before I Go To Sleep» av S.J. Watson

Som vanlig er det Mari som er primus motor for «Smakebit på søndag»-utfordringen. Bli med og gi en smakebit fra boka du leser du også! Denne gang leser jeg «Before I Go To Sleep» av S.J. Watson, denne romanen omhandler Christine, som etter en ulykke ikke husker noe av sitt tidligere liv.

I closed my eyes. Yesterday I had described my old home, the sugar jar in the pantry, picking berries in the woods. Were those memories still there?

Jeg har lest i andre blogger at denne boka er spennende, så jeg gleder meg til å lese videre. Så langt liker jeg den godt, ihvertfall!

6 responses to “Smakebit på søndag: «Before I Go To Sleep» av S.J. Watson

  1. Denne boken er kjempegod, veldig spennende. Tusen takk for smakebiten og kos deg videre med boken. Ha en fin dag:-)

  2. Jeg har også hørt mange lovord om denne boka tidligere, men har ikke lest den ennå. Håper å få tid i sommerferien.🙂

  3. Denne har jeg hørt veldig mye bra om🙂

  4. Nesten som et lite dikt, jo. Så poetisk.🙂

  5. Takk for smakebiten:) Likte denne boken veldig godt, så kos deg masse med den:) Ha en flott søndagskveld:)

  6. Tilbaketråkk: Smakebit på søndag: “Den femte årstiden” av Mons Kallentoft « Anitas blogg

Kommentarer er alltid hyggelig!

