Boktema: Tre bøker å ta med på en øde øy

Anette vil denne uka vite hvilke to-tre bøker vi vil ta med oss på en øde øy. Jeg gjør det lettvint og tenker at om jeg skal ut og reise, så skal jeg pakke lett. Kindlen min er perfekt å ta med.

Der har jeg blant annet lastet ned «The Woods» av Harlan Coban og «The Black Echo» av Michael Connelly. To krimforfattere jeg ikke har lest noe av enda. Noen dager på en øde øy passer sikkert fint til å lese noe helt nytt og ukjent. I tillegg har jeg lastet ned noen gratis klassikere fra Amazon. Så da holder jeg vel ut en stund, tenker jeg.

Hva med deg? Innlegget ditt kan du lenke opp til Anettes bokboble.

3 responses to “Boktema: Tre bøker å ta med på en øde øy

  1. Liker at du også velger krim med på øya.) Måtte selv velge med en krim bok:) Har ikke hørt om disse to bøkene før, men de ser spennende ut. Da blir det nok ikke et kjedelig øyeblikk på øya:) Kos deg ikveld og ha en flott feiring imorgen:)

  2. Smart å ta med kindle’n🙂 Men det spørs om jeg hadde våget å lese krim alene på en øde øy😉 God helg og klem fra Anette🙂

  3. Tilbaketråkk: Planlagt sommerlesning « Anitas blogg

Kommentarer er alltid hyggelig!

