Smakebit på søndag: «Tre sekunder» av Roslund & Hellström

Midt i sommervarmen er det nye boksmakebiter hos Mari på bloggen «Flukten fra virkeligheten». Jeg er ingen ivrig soltilbeder, men kan trives særdeles godt i skyggen med en god bok og noe kaldt drikke – hvis jeg ikke bare ligger i skyggen og slumrer og halvsover,da. Denne gangen skal jeg starte på en bok jeg har fått anbefalt av et par kollegaer, nemlig «Tre sekunder» av Roslund & Hellström. Det er nok en svensk krim, lastet ned fra capris.no for den nette pris av 49 kroner. Ved hjelp av bloggen «ebokhylla mi»  fikk jeg konvertert den til Kindleformat – klar ferdig les! Slik starter den:

En timme till midnatt. Det var sen vår men mörkare än han hade trott att det skulle vara. Mest var det nog vattnet långt därnere, nästan svart, en hinna som var i vägen för det som tycktes sakna botten.

Noen av dere som har lest denne?

8 responses to “Smakebit på søndag: «Tre sekunder» av Roslund & Hellström

  1. astridterese

    Det var en spennende start på boken🙂 Håper du liker den!
    Jeg trives også best i skyggen, men i dag har det vert så varmt at jeg har sittet inne og lest. Det er nesten utilgivelig🙂
    Ha en riktig fin søndag!

  2. Tusen takk for spennende smakebit:-) Kos deg i skyggen og NYT dagen!

  3. Jag läste den för bara några veckor sedan och även om jag älskat Roslund & Hellströms tidigare böcker så var jag inte riktigt lika förtjust i denna. Men bra är den🙂

  4. Dette høres spennende ut, Anita🙂 Tusen takk for smakebiten, det ser også ganske dramatisk utifra bokomslaget. Jeg er litt ja, takk, begge deler når det gjelder sola og i dag ble det litt for mye sol og et par skuldre som er litt røde.

  5. Jeg har lest boken. Synest det var langt over gjennomsnittet, til tross for at jeg vanligvis ikke liker så godt denne typen handlingsmettet actionkrim. En bok sm passer ypperlig i skyggen🙂

  6. Spennende smakebit, Anita! Jeg liker meg også godt i skyggen – men det er mest fordi det er så vanskelig å lese i sola😉 Disse varme dagene har jeg klargjort eksamensmappa mi, og det har jeg gjort ute på verandaen litt i skyggen og litt i sola🙂

  7. Tilbaketråkk: Unni Lindell: “Djevelkysset” « Anitas blogg

  8. Tilbaketråkk: Roslund & Hellström: “Tre sekunder” « Anitas blogg

Kommentarer er alltid hyggelig!

