Smakebit på søndag: «Djevelkysset» av Unni Lindell

20120601-194710.jpg Ny søndag allerede! Hvor blir ukene av, egentlig? Jeg lengter etter sommerferie allerede, og selv om tiden flyr, føles det som om ferien er fryktelig langt unna. I mellomtiden får jeg blant annet kose meg med gode bøker. Nå har jeg vært så heldig å få et leseeksemplar av Unni Lindells nyeste bok «Djevelkysset» fra Aschehoug forlag. Hurra! Her er et lite utdrag:

Hun kikket opp mot Birgits og Franks soveromsvindu.Gardinene svaiet sakte frem og tilbake i den åpne hagedøren, som et spøkelse. Ingen var å se. Hun dro jakken bedre på seg og så på klokka. Frank var den siste hun ønkset å møte akkurat nå.

Det er mulig enkelte som følger bloggen min lurer på om jeg ikke leser andre ting enn krim – og jeg kan vel bare svare bekreftende på at det blir mye av den slags nå for tida, ja. Om du vil finne ut hva andre leser, kan du jo kikke innom bloggen «Flukten fra virkeligheten», der Mari er primus motor for denne ukentlige utfordringen. Der står det også «bruksanvisning» om du har lyst til å bli med!

14 responses to “Smakebit på søndag: «Djevelkysset» av Unni Lindell

  1. Heldige du som leser denne🙂 Sto og holdet i den i går, men jeg venter litt til, må lese noen omtaler først. Men Cato Isaksen er en favoritt altså.

    Ha en fin søndag🙂

  2. Jeg ligger litt etter med Lindell, har ikke lest den forrige boka enda- uvisst av hvilken grunn for jeg har jo likt de forrige veldig godt. Jeg tar denne smakebiten som et spark bak- så takk skal du ha ;o)

  3. Tusen takk for smakebiten:-) Krim er jo kjekt å lese da, sikkert på tide med en ny krim her også etterhvert. Lindell har jeg enda tilgode å lese noe av..

  4. Moro med overraskelser i posten, og fin smakebit var det også😉

  5. Har virkelig lyst å lese denne jeg også:) Imellomtiden leser jeg også krim med handling fra Saudi – Arabia, spennende med krim:) Får masse gode tips på bøker her og elsker at du leser mye krim:) Ha en flott søndag og takk for smakebiten:)

  6. astridterese

    En fin smakebit. Jeg vil gjerne lese denne jeg og, men jeg venter til den kommer til biblioteket. Akkurat nå har jeg en kjempestabel som skulle vært lest🙂 Ha en riktig fin søndag!

  7. Är det här en ny Lindell? Spännande! Jag har läst de sju första och den åttonde står och väntar i hyllan. Får hålla utkik efter den när den kommer på svenska.

  8. Krim er det eg òg driv på å og les for tida, og denne MÅ eg lese ein gong. Er skikkelig spent, så takk for ein fin smakebit!! =)

  9. Så heldig du er🙂 Jeg trodde jeg hadde forhåndsbestilt boka, men siden jeg ikke har fått den ennå, så tror jeg kanskje ikke det… Den skal leses i allefall🙂

  10. Krim er det sjeldent jeg leser, men Lindell skal jo være bra.
    Ellers forsøker jeg å komme gjennom The Moonstone, det går tregt rett og slett fordi det ikke er nok tid til alt som skal leses og når jeg har bladd noen sider videre ser det ikke ut som jeg har kommet lengre i det hele tatt…

  11. Sommer er krim-tid, så det er ingen skam å være på krim-kjøret : ) Jeg har hatt en Lindell-pause de siste par årene, så det blir spennende å lese omtalen din når den kommer! Håper Lindell er på «rett spor igjen» – syntes det har vært litt varierende kvalitet fra den fronten når de gjelder de siste bøkene.

  12. Lindell gleder jeg meg til å lese. Enkel, lett å lese. Nå leser jeg Karin Slaughter: Den nådeløse. Lenge siden jeg har lest krim, men dette er fin lesning på kalde «sommerdager».

  13. Takk for smakebit, denne boka skal eg lese med tid og stunder🙂

  14. Denne gleder jeg meg maks til å lese!

Kommentarer er alltid hyggelig!

