To flex or not to flex – that’s the question

20120605-141027.jpg Man får mange morsomme forslag på jobb om hva man skal blogge om. Toblerone, intensivsenger, hvorfor jeg påstår at jeg løper 5 km når jeg bare har løpt 4,87 km, pressoralternativer, dagens outfit, trening – tja, mye rart! Og hvorfor legger jeg ikke ut harryflexbilder, forresten? Derfor, i god bloggerånd, her er det eneste harryflexbildet som noensinne kommer til å publiseres på denne bloggen. Tatt på badet med iPhonen, som seg hør og bør. Håper bare ikke ungene eller mannen min kollapser av skam eller rødmer ihjel. Eller at jeg gjør det selv. Det kan faktisk tenkes. Om du har lyst til å lese om mye mer veltrente damer enn meg kan du heller kikke innom bloggene til mine spreke kollegaer Mari og Lene Mari.

Sånn. Da har selvironien fått jobbe litt. Nå er det tilbake til bøkenes verden igjen. Snart omtale av Unni Lindells nyeste.

8 responses to “To flex or not to flex – that’s the question

  1. astridterese

    Morsomt🙂

  2. Fantastiske armer – (og jeg som trodde jeg var trygg for styrketreningspresset på bokbloggene. Sukk, til muskler og all ære til de som makter arbeidet som kreves for å få dem. MEN – som motvekt, fiskebolleoverkropp til tross, jeg lyver aldri på kilometer – skal det rundes – rundes det ned.
    (sannsynligvis fordi jeg er redd for at noen skal sjekke gps-en og se sannheten)

  3. Ingen grunn til hverken å skamme seg eller rødme av det flexe bildet vell. Synes du er flink jeg. Gleder meg veldig til å lese innlegget om pressoralternativer😉

  4. Tilbaketråkk: Unni Lindell: “Djevelkysset” « Anitas blogg

  5. tøffing😉 jeg har ikke turt å legge ut noen figurbilder enda.

  6. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Herlig!!! Du nydelige!!!! Hehe dritkult!

Kommentarer er alltid hyggelig!

