Boktema: Min sommerlesning

Anettes boktema denne uken er «min sommerlesning», og det skrev jeg jo forsåidt om i forrige innlegg. Men jeg kan jo skrive litt om hvilken av disse bøkene jeg gleder meg aller mest til. Det er Hilary Mantels «Bring Up The Bodies»,  som etterfølger «Wolf Hall». Den har jeg skrevet om her – den heter «Ulvetid» på norsk. Den boka ble rett og slett slukt rått, og jeg gleder meg veldig til å sette igang med å lese etterfølgeren.

Jeg er veldig glad i historiske romaner, og spesielt de som handler om Tudortiden. Om du klikker på denne lenken, finner du de innleggene jeg tidligere har skrevet som omhandler denne perioden.

Hva skal du lese i sommer? Om du klikker deg inn på Anettes blogg, finner du kanskje noen gode tips!

5 responses to “Boktema: Min sommerlesning

  1. Spennende, denne boken må jeg titte nærmere på🙂

  2. Jeg har jo ulvetid liggende kommer jeg på nå, har ikke lest den enda da, men denne må jo sjekkes ut:-)

  3. Gleder meg til å lese denne etter hvert. Den kommer på norsk i oktober:
    http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?st=free&q=hillary%20mantel&p=1&r=10&cid=239399
    Har lyst til å lese begge to før det.

  4. Ulvetid? Hørtes spennende ut:) Takk for tips:) Ha en herlig sommer med masse god sommerlesning:)

  5. Ulvetid høres veldig spennende ut, den må jeg kikke nærmere på!
    God sommerlesing🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

