Smakebit på søndag: «Tungtvannssabotøren» av Gunnar Myklebust

Det går usedvanlig trått med både lesing og blogging for tiden, for å si det forsiktig. Motivasjonen er ikke akkurat til stede. Derfor leser jeg fremdeles «Tungtvannssabotøren», akkurat som forrige søndag. Så jeg serverer en liten smakebit fra denne boka i dag også:

Noen timer seinere satt han hjemme og spiste frokost som om ingenting hadde hendt. Det var gått elleve dager siden han spente på seg skiene og sa at han tok seg noen fridager. Ingen ante annet enn at han hatt en lang og fin skitur på vidda.

Flere boksmakebiter finner du som vanlig på bloggen «Flukten fra virkeligheten»

7 responses to “Smakebit på søndag: «Tungtvannssabotøren» av Gunnar Myklebust

  1. Tack för smakbiten! Den låter spännande.

  2. Det er få oppdiktede historier som kan slå det sanne for spenning. Takk for smakebiten.🙂

  3. Takk for smakebiten:) Ha en flott søndag!:)

  4. Tusen takk for smakebiten:-) Ha en fin Søndag:-)

  5. Takk for smakebiten:)går litt trått med lesing for min del også. Men sånn er det av og til! Kos deg videre med lesing og ha en fin søndag!

  6. Tusen takk for smakebiten, Anita!

  7. En fin smakebit. Det er en spennende historie du leser om, jeg har vært på Rukan og sett endel av hvor de var og hva de gjorde. Og jeg kunne godt tenkt meg å lese om det og! Takk for tips og ha en god søndag!

Kommentarer er alltid hyggelig!

