Boktema: Bokfrokost. Og joggetur.

Dagens boktema hos Anette er «bokfrokost» – det vil si et bilde av frokosten og en bok. Under ser du min frokost:

20120621-094038.jpg

To ordentlig grove brødskiver med gulost, tomat og agurk, sammen med iskald skummet melk og en kopp Nespresso kaffe. Er såpass koffeinavhengig at jeg får vondt i hodet om det går for langt utpå formiddagen før jeg får kaffen min… Og boka er Jørn Lier Horsts krim «Når havet stilner».

En stund etter bar det ut på joggetur. Øretelefonene til iPhonen glemte jeg, så jeg kunne ikke la meg avlede av musikk denne gangen. Ca 7,5 km som i innrømmelsens navn derfor ble til rundt 50 minutters selvmedlidenhet iblandet lett hatfølelse. AU! Ansiktsfargen min er fortsatt en anelse lik tomaten på bildet over – ispedd et hint av lilla. Men nå er det gjort, og den gode samvittigheten kan bare komme.

Ta en titt innom den fine bloggen til Anette om du vil se flere bokfrokoster.

12 responses to “Boktema: Bokfrokost. Og joggetur.

  1. Oi, da er du sprek, det er nesten så jeg ble litt svett bare ved tanken. Da trenger du en god frokost som denne og med en god bok. Ha en fin dag:-)

  2. Ser ut som en riktig god frokost! Og boka virker spennende.
    Ha en toppers dag!!

  3. Det så godt ut, Anita. Her var det også gulost på brødskiva i dag.

    Nå kom jeg på at jeg burde kjøpe meg nye joggesko! Takk for det, Anita😉

  4. Sporty morgen du også….men en anelse sprekere en meg skjønner jeg:) Hadde aldri greid å jogget i nærheten så lenge, eier ikke kondis, så jeg er imponert:) Jeg er sånn som blir sliten av å se andre trener, såååå god form er jeg, hehe:)

    Så ut som en herlig frokost grovt brød med hvitost er jo kjempegodt noen ganger:) Boken din måtte jeg notere ned, mangler krim på sommerboklista min, kanskje det blir denne:) Kruset ditt var forresten veldig stilig:) Ha en herlig dag:)

  5. Skikkelig god frokost! Jeg leser «Vinterstengt» av Jørn Lier Horst på e-bok, men det er kveldslektyre før jeg skal sove😉

  6. Så flott frokost, solid og innmari god tenker jeg🙂 Klem fra Anette🙂

  7. Høres fint ut med en god bokfrokost og joggetur etterpå! En blir så oppkvikket av slikt.
    Selv sykler jeg stort sett til og fra jobb, da er treningen unnagjort når jeg kommer hjem🙂

  8. Bokfrokost er det koseligste som finnes. Å lese en god bok til frokost er en utrolig god start på dagen syns i allefall jeg🙂 Jeg har akkurat blitt bitt av krimbasillen, kanskje jeg skal lese bøkene til Jørn Lier hors?

Kommentarer er alltid hyggelig!

