Smakebit på søndag: «Når havet stilner» av Jørn Lier Horst

Atter en søndag, og det betyr boksmakebiter på bloggen «Flukten fra virkeligheten»! Jeg har startet på en ny bok om den stødige politimannen William Wisting, nemlig «Når havet stilner», selvfølgelig skrevet av Jørn Lier Horst. Jeg har ikke kommet så langt enda, men her er noen linjer fra boka:

Det lå yr i lufta. Sammen med en kjølig trekk fra nordøst var det med på å underbygge en slags nedslått stemning. En liten gruppe skuelystne sto bak sperrebåndene på et høydedrag, tilstrekkelig langt unna til at de ikke fikk sett ordentlig hva som foregikk nede på branntomta.

Om du vil være med på denne ukentlige utfordringen eller kanskje få inspirasjon til nye bøker du kan lese, så kan du klikke her for å komme til ukens innlegg på ovennevnte blogg.

18 responses to “Smakebit på søndag: «Når havet stilner» av Jørn Lier Horst

  1. William Wisting er en bra mann, så jeg gleder meg til omtalen din!🙂

  2. Har ikke lest noe av forfatteren før, men jeg ble nysgjerrig så jeg gledeg meg til omtalen din. Ha en fin Søndag:-)

  3. Har lest Vinterstengt av Horst tidligere og har Dregs (engelske versjonen av Bunnfall) liggende på Kindle’n min. Tror jeg må lese Dregs, og så skal jeg kikke litt nærmere på Når Havet Stilner, tenker jeg🙂 Takk for smakebit og påminnelse!

  4. En fin smakebit! Jørn Lier Horst er en fin forfatter. Jeg har lest det han har gitt ut og det kommer jeg til å fortsette med🙂
    Ha en riktig fin søndag!

  5. Flott smakebit, Anita! Jeg har lest noen av bøkene til Horst, men nå ble jeg minnet på at jeg må lese resten etterhvert også. Ønsker deg en fin søndag🙂

    • Har lest 3-4 av dem, men ikke i riktig rekkefølge. Vet ikke hvor viktig det er heller. Det har i grunnen gått greit å lese dem uansett…

  6. Ny bekantskap för mig. Älskar norsk krim så den skriver jag upp! Ha en bra söndag.

  7. Det ser ut til at Horst har mange fan blant bokbloggerene. Jeg føler jeg burde lest noe av ham! Takk for smakebiten, Anita.

  8. Norska deckare brukar vara bra. Ska lägga namnet på minnet🙂

  9. Holder på med min første Lier Horst-bok, og det er vel verdt å lese flere…

  10. Takk for en bra smakebit!:) Vinterstengt har jeg lest av Horst og jeg liker at jeg har flere uleste bøker av han for jeg likte den boken veldig godt:) Ønsker deg en flott mandag!:)

Kommentarer er alltid hyggelig!

