Boktema: Min utenlandske favorittbokblogg

Anettes siste boktema før ferien er «min utenlandske favorittbokblogg». Det er vanskelig å velge, synes jeg. Om du kikker på dette innlegget fra i vår, har jeg ramset opp ti bokblogger utenfor landets grenser som jeg kikker innom rett som det er.

Men å velge bare en er vanskelig… Hm. Jeg tror det må bli bloggen «Enligt O», som skrives av svenske Linda. Selv om jeg er vokst opp såpass nær grensen at en svensk blogg nesten ikke kan regnes som utenlandsk engang…

Jeg har fulgt denne bloggen lenge, og har funnet mange boktips her. Anbefales!

7 responses to “Boktema: Min utenlandske favorittbokblogg

  1. Det var en ukjent blogg for meg🙂 Jeg har fått med meg at i Sverige er dett mye mer utbredt med bokblogger. Og at de kanskje regnes mer med når forlagene skal skrive anbefalinger til bøker. Jeg følger allikevel ikke med på noen svensk blogg og det tror jeg at jeg må gjøre noe med🙂 Takk for tips og ha en riktig fin torsdag!

    • Det inntrykket har jeg også! Og jeg har funnet mange andre fine svenske blogger «der ute» mens jeg har surret rundt på nettet. Det ligger lenker til noen av dem i bloggrullen her.

  2. Følger med på et par svenske blogger men denne var ukjent for meg, tusen takk for bloggtips! Skal også titte innom ditt innlegg fra tidligere. Ha en fin dag videre:-)

  3. Åh, for en flott blogg! Er fryktelig glad i svenske blogger, så det var gøy å finne en ny! Klem fra Anette🙂

  4. Å så fin blogg, den skal jeg følge med:) Liker som Anette svenske bloggere, men denne hadde jeg ikke besøkt tidligere:) Så takk for tips!:) Ha en herlig helg!:)

Kommentarer er alltid hyggelig!

