Smakebit på søndag: «Bring up the Bodies» av Hilary Mantel

Ny søndag og tradisjonen tro nye boksmakebiter på bloggen «Flukten fra virkeligheten». Nå skal jeg begynne å lese en bok jeg har gledet meg til en stund, nemlig Hilary Mantels «Bring up the Bodies», oppfølgeren til überbra «Ulvetid», på engelsk «Wolf Hall». Den boka blogget jeg om på dette innlegget. Her er de aller første linjene i boka:

His children are falling from the sky. He watches from horseback, acres of England stretching behind him; they drop, gilt-winged, each with a blood-filled gaze. Grace Cromwell hovers in thin air. She is silent when she takes her prey, silent as she glides to his fist.

Det blir spennende å lese, spesielt siden jeg likte «Ulvetid» så godt. Fra tidligere har Clementine skrevet veldig positivt om boka på bloggen «Har du lest?».

Da gjenstår det bare å anbefale deg å ta en tur innom «Flukten fra virkeligheten» og legge igjen en smakebit fra boka du leser nå.

10 responses to “Smakebit på søndag: «Bring up the Bodies» av Hilary Mantel

  1. Ble ganske fasinert av den smakebiten, så denne serien må nok sjekkes nærmere. Takk for tipset.🙂

  2. Denne serien har jeg veldig lyst til å lese!

  3. Denne serien høres jo veldig bra ut:) Noterer noterer, ulvetid skal sjekkes nærmere ut:) Takk for smakebiten og ha en fin søndag!:)

  4. Tusen takk for smakebiten:-) Ulvetid har jeg jo stående i bokhyllen kom jeg på, kanskje jeg burde plukke den frem og lese den etterhvert. Ha en fin dag videre:-)

  5. Tack för en intressant smakbit!

  6. Tusen takk for smakebiten, Anita🙂 Ønsker deg en flott søndag!

  7. Takk for smakebiten, virker som en veldig spennende bok! : )

  8. Ukjent forfatter for meg, men takk for smakebiten!

  9. Gleder meg til å høre hva du syns om den🙂

  10. Tilbaketråkk: Min sommer så langt « Anitas blogg

Kommentarer er alltid hyggelig!

