Sommerpause. Og Instagram

Jo, jeg må innrømme – som Line gjør – at leselysten er større enn skrivetrangen for øyeblikket. Men  det er litt vanskelig å komme i skikkelig sommerlesemodus også – å sitte ute i vind og regn frister lite. I dag er det lummert, klamt sommervær, og det er en gåte at det enda ikke har dundret løs med skikkelig regn, lyn og torden. Kindlen er min faste følgesvenn i veska, selv om den kanskje ikke brukes så veldig flittig. Og så venter jeg på å få ferie. En ukes jobbing til, så… Eller fem vakter, da – hvis det ikke dukker opp noen overtidsvakter som kan bringe inn noen ekstra slanter inn til kassa.

Jeg må også innrømme at Instagram er gøy. Jeg fotograferer og redigerer med min ganske nyanskaffede iPhone (fryktelig mange morsomme fotoapper der ute!), og jeg må tilstå at dette står litt høyere i kurs enn lesing for øyeblikket. Er du på Instagram? Her kan du finne bildene mine – følg meg gjerne, selv om jeg både innser og innrømmer at bildene egentlig er både intetsigende og… ja, det var vel det. Moro er det ihvertfall!

Forresten har jeg heldigvis fått meldt meg på bokbloggtreffet i september, litt for sent ute. Men ikke noe problem, sa Gro. Da gjenstår det bare å få byttet seg fri fra jobb den lørdagen, så er jeg klar! Så får jeg se når skrivelysten melder seg igjen, eller om en av døtrene plutselig skulle få lyst til å gjesteblogge. Eller kanskje jeg publiserer et bilde eller to. Hvem vet? Plutselig er noen tilbake her, helt stille blir det neppe. Uansett; god sommer så lenge! 

2 responses to “Sommerpause. Og Instagram

  1. Regn og vind frister ikke til uteaktiviteter,i alle fall ikke lesing! Selv var jeg heldig i går, solen skinte og jeg kunne sitte i en hagestol og lese 🙂

  2. God sommer!Kos deg!:)

Kommentarer er alltid hyggelig!

