Min sommer så langt

20120725-195929.jpg

Joda, jeg lever. I fall noen lurte. Etter å ha vært i Göteborg noen dager med familien, tenkte jeg at jeg kunne gi et bittelite livstegn. På bildene ser dere hva ferien min har bestått av så langt. Springsteen-konsert med min kjære på lørdag (å herregud, for en konsert!!), lesing på Kindlen min (er snart ferdig med «Bring up the bodies»), altfor mye kaffedrikking, litt surring rundt i Haga i Göteborg hvor vi dumpet inn på en liten kafe med et interiør som så ut som det var samlet sammen på diverse loppis (kjempekoselig var det!), shopping – tja… Og enda er det masse ferie igjen! Jeg skal faktisk ikke på jobb igjen før mandag 13. august, og vi har nesten ingen planer. Så deilig!

One response to “Min sommer så langt

  1. Hei Anita!
    Så fin blogg du har:) Liker veldig godt det jeg har lest. Heia litteraturen!

Kommentarer er alltid hyggelig!

