Boktema: In my mailbox

Boktemaet hos Anette denne gang er «In my mailbox». Anette lurer på om vi går og venter på en bokladning – eller er det planer om å bestille noen bøker? Hvilke, i så fall?

Jeg har utrolig nok ikke så veldig mange konkrete bokplaner. Men en bok jeg har veldig lyst på er Philippa Gregorys «The Lady Of The Rivers». Jeg liker Philippa Gregorys historiske romaner veldig godt, og regner ikke med at denne blir noe unntak. Den er tredje bok i serien hun har kalt «The cousins’ war».

Ellers er jeg nysgjerrig på flere av bøkene Bokelskerinnen skrev om i sitt innlegg «Fremtidige favoritter» som omhandlet svensk krim, noe jeg generalt liker veldig godt! Men jeg tror jeg må anskaffe Mons Kallentofts neste bok om Malin Fors, som heter «Vattenenglar».

16 responses to “Boktema: In my mailbox

  1. Flotte boktips! Mons Kallentoft står også på min milelange ønskeliste 🙂

    • Jeg prøver å begrense meg… Etter å ha kjøpt nye hyller der bøkene ikke står i doble lag fant jeg maaange jeg ikke visste om 😉

  2. Phillippa Gregorys bøker er jeg nysgjerrig på og har heldigvis noen på vent, ellers har jeg også blitt nysgjerrig på Mons Kallentofts bøker. PG`s bok skal jeg sjekke ut. Ha en fin dag:-)

  3. Jeg har sagt det før, og jeg mener det fortsatt jeg vil lese Gregorys bøker! Har Den hvite dronningen stående her 🙂

  4. Jeg har ikke lest noe av noen av disse forfatterne. Høres spennende ut!

  5. Takk for tipsene! 🙂
    Jeg leser «Søstrene Boleyn» av Gregory nå. Elsker historiske romaner og det blir fler av dem i mine hyller.

  6. Jeg ønsker meg også Gregorys bok 🙂 Jeg lurer litt på om jeg skal lese den nye boken til Kallentoft, men hvis du skal skaffe deg den venter jeg og ser hva du skriver om den. Jeg stoler på dine anbefalinger ift svensk krim.

  7. Jeg må få lest noe av Gregory etterhvert, jeg også. Ellers er jeg spent på resten av bøkene til Kallentoft – både den nye, og de jeg har igjen fra forrige «serie».

    • Synes de «årstidsbøkene» til Kallentoft tok seg opp etterhvert – den første var jeg ikke så veldig begeistret for. Spent på denne nye da.

  8. Flotte bøker du har lyst på:) Har lyst å lese de begge selv:) Virker veldig bra Gregorys bøker. Har “Søstrene Boleyn” på leselisten min fra før av og jeg tror jeg må sette “The Lady Of The Rivers” også opp på den:) Ha en flott dag!:)

  9. The Lady Of The Rivers kunne jeg også tenke meg å lese, den er nå ført opp på listen over bøker å lese – høres ut som en spennende bok.

    God helg 🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

