Tilbake til matpakker og hverdag – den lille matpakkeboka

20120815-135614.jpg Så er det tilbake til hverdagen for alle. Mannen og jeg har jobbet noen dager allerede, og i morgen starter jentene i henholdsvis sjette og niende klasse. Det blir bra, for nå er de temmelig brakkesjuke.

Men med hverdagen kommer matpakker. Og med matpakkene frustrasjonen. Derfor: for inspirasjonens del har vi gått til innkjøp av Susanne Kaluzas «Den lille matpakkeboka». Kanskje det kan redde lunsjpausene i skoleåret som kommer. Mange gode ideer her ihvertfall!

5 responses to “Tilbake til matpakker og hverdag – den lille matpakkeboka

  1. Denne boken har jeg også, som du kanskje vet😉, og jeg er enig med deg i at dette er en flott og inspirerende bok. Det får meg forresten til å ønske at skolene hadde kjøleskap for oppbevaring av matbokser slik som de har det i barnehagen. Det er ikke alt pålegg som egner seg til å ligge flere timer i romtemperatur.

  2. Så hyggelig at du liker boka mi! Nå ble jeg skikkelig glad! Håper den kan gi litt ideer til mer morsomme og kreative nister utover skoleåret! Send meg gjerne bilde om dere lager noen dereblir fornøyd med. Det hadde vært gøy å sett!

  3. Så hyggelig at du kommenterer! Boka er veldig fin synes jeg!

  4. Bra tips! Den kunne vi trenger her i huset også =)

Kommentarer er alltid hyggelig!

