Smakebit på søndag: «Kill You Twice» av Chelsea Cain

Tradisjonelle boksmakebiter hos Mari i dag, siden det er søndag. Nå leser jeg en bok av Chelsea Cain. Den heter «Kill You Twice» og er bok nummer fem i rekken om den lett Stockholmsyndromrammede politimannen Archie Sheridan i Portland, Oregon. The beauty killer Gretchen Lowell dukker forhåpentligvis opp snart… Her er en liten snutt fra boka:

Archie smiled. He wondered what Gretchen looked like. Right then. Locked up at the State Hospital. He hoped she had a mirror, too.

Lurer du på hva folk i blogglandia leser nå, eller ønsker du inspirasjon for å finne noe nytt å lese? Ta gjerne turen innom bloggen «Flukten fra virkeligheten».

8 responses to “Smakebit på søndag: «Kill You Twice» av Chelsea Cain

  1. Tusen takk for smakebiten:-) Virker som en spennende serie som jeg må titte litt nærmere på. Tusen takk for tips. Ha en fin dag videre og kos deg med boken:-)

  2. Tack för smakbiten och ett nytt intressant tips!

  3. En fin smakebit. Du gjorde meg veldig nysgjerrig på hva en «Stockholmsyndromrammede politimann» er for noe?😀 Det hørtes ut som en fin bok og jeg noterer tittelen. Takk for tips og ha en riktig fin søndag!

  4. Jeg likte den første boka om Gretchen Lowell. Kunne tenke meg å lese resten av serien. Er ikke bare-bare å være Archie. Takk for smakebiten, og ha en strålende søndag videre!

  5. Den här hörde jag talas om för ett tag sedan och glömde sedan bort. Tack för påminnelsen! Nu har jag skrivit upp henne🙂

  6. Vil jo vite mer da (sutrefjes)…hehe:) Takk for nysgjerriggjørende smakebit!:) Ha en fin søndag!:)

  7. Spennende!!! Jeg likte godt den første boka, så jeg skal nok få lest de neste også. Ønsker deg en fin søndag, Anita!

  8. Jeg har ikke lest noe av denne forfatteren, så takk for tips og smakebit🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

