Boktema: Dette leser jeg akkurat nå


Denne torsdagen vil Anette vite hva vi leser akkurat nå. Jeg leser to bøker litt om hverandre for tida. Den ene er «Kill You Twice» av Chelsea Cain, som jeg skrev om her. Den andre er «Elizabeth – kampen om tronen» av david Starkey, som er en av bøkene som ble kjøpt på boksalg nylig. En thriller og en historisk biografi, med andre ord. Forandring og variasjon fryder.

Hva leser du nå? Skriv om det på bloggen din og legg igjen en lenke hos Anette!

11 responses to “Boktema: Dette leser jeg akkurat nå

  1. Spennende bøker som jeg må ta en nærmere titt på!

  2. Jeg liker historiske bøker og setter Elisabeth på TBR listen, den både så fin ut og hørtes fin ut 🙂 Chelsea Cain var ukjent for meg, men når jeg klikker på linken din ser jeg at det er boken med den Stockholmsyndromrammede politimannen 😀 Jeg syntes det var et så morsomt uttrykk! 🙂
    Ha en riktig fin dag!

  3. Spennende bøker du leser! “Elizabeth – kampen om tronen” ble jeg nysgjerrig på og har satt den på listen over bøker å lese – takk for tips 🙂

  4. Enig i at forandring og variasjon fryder. Ikke lest noen av disse da

  5. Som vanlig Anita leser du på spennende bøker:) Liker å titte på siden din alltid noe gøy å finne:) Måtte notere ned begge bøkene:) Kos deg med de og ha en fin kveld:)

  6. to bøker, det har jeg aldri klart. Jeg begynte på panserhjerte ab nesbø når jeg var på ferie og har lest va 11 sider. Elsker å lese men dessverre er det nedprioritert for tiden. Skulle gjerne ha lest mer da, masse god inspo her =)

  7. Det er veldig fint å kunne lese forskjellige bøker!

  8. Flotte omslag på bøkene du leser, men disse to tror jeg ikke kommer på min leseliste. Men man skal jo aldri si aldri 🙂 God helg og klem fra Anette 🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

