Bokbloggere i KK

Undertegnede var av de bloggerne som fikk være med i en reportasje i Aftenpostens kulturbilag i forbindelse med Mammutsalget tidligere i år. I KK som kom ut i dag er det en reportasje om bokbloggere, hvor Anette fra «Anettes bokboble» og Karin fra «Hysj! Lesing pågår» er intervjuet om bøker og bokblogging. Og bloggene «Beathes bokhylle», «Bokelskerinnen» og «Har du lest?» anbefales også i samme reportasje. Så gøy! Det er kjempefint å spre det glade budskap om at blogging er mer enn bilder av dagens outfit. Jeg blir også glad når Stig Arnesen i Juritzen forlag uttaler at han «ser på bloggerne som bokanmeldere, og gjør ikke forskjell på dem og litteraturkritikerne i mediene. Det de skriver blir lest av mange som er bokinteresserte». Veldig bra! Mer sånn!

10 responses to “Bokbloggere i KK

  1. Ja, dette var skikkelig bra og jeg ble overrasket over å bli nevnt der, men det var koselig selvfølgelig. Det er bra at bokblogging blir mer «stuerent» her også om jeg kan kalle det det.

  2. gleder meg til å lese dette. Skal skaffe bladet senere. Synes også det er flott at mediene intervjuer ulike bokbloggere slik at flere kommer godt frem. Jeg gleder meg til å lese hva Karin og Anette sier – to flotte bokbloggere🙂

  3. Ja, dette er virkelig supergøy🙂 Så moro at så mange av oss er nevnt, jeg syns jo jeg kjenner dere alle sammen🙂

  4. Stilig å være med i reportasje da:)

  5. Wow, så flott! Veldig moro! Og Stig er en bra mann, håper flere etter hvert tenker som han:)

  6. Gratulerer! Så utrolig gøy:) Tradisjonelle medier har virkelig fått øynene opp for verdien av gode blogger!

    God helg, Anita!

  7. Flott at KK gjør dette! Håper det kan få mange fler til å oppsøke bokblogger og delta i samtalen om litteratur og bøker.

  8. Så moro at noen har langt merke til dette:-) hurra for alle bokbloggere sier nå jeg:-)

  9. Veldig morsomt og jeg må nok kjøpe KK denne gangen🙂

  10. Gratulerer!
    Stas å bli inkludert i så fint selskap!!!

Kommentarer er alltid hyggelig!

