Boktema: Min favorittforfatter på bokstaven J

Anettes boktema er denne gangen «min favorittforfatter på bokstaven J». Fornavn eller etternavn skal altså begynne på J. Som ihuga krimentusiast er det ikke tvil om hvem som er min favoritt på J – det kan ikke bli andre enn Jo Nesbø, som har skrevet så utrolig mange bra bøker om Harry Hole.

Hvem er din favorittforfatter på J?

Bildet av forfatteren er hentet fra http://no.wikipedia.org/wiki/Jo_Nesb%C3%B8

12 responses to “Boktema: Min favorittforfatter på bokstaven J

  1. Det er nesten en skam å si det men jeg har enda tilgode å lese noe av Jo Nesbø,men dette er noe jeg skal endre på. Ha en fin kveld:-)

  2. Jo Nesbø kunne jeg godt tenke meg å lese!

  3. Har lest de fleste bøkene av denne herremannen og skjønner godt at han er en favoritt🙂

  4. Jeg er kjempemisunnelig på alle som ikke har lest Nesbø enda. Skulle ønske det var meg som kunne starte på Harry Hole – serien uten å ha lest den enda. Fantastiske bøker! Håper inderlig det kommer flere.

  5. Elsker også Harry Hole og Jo Nesbøs bøker:) Morsomt å se flere liker han:) Håper også på ny bok snart:) Ha en flott helg!:)

  6. Det valget er jeg igrunnen helt enig i🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

