Nytt Kindle-cover

20120919-084446.jpg Når man skal på tur, er en Kindle (eller et annet lesebrett) genialt å ha i veska. Egentlig er det genialt hele tida. Hittil har jeg hatt Kindle-cover uten lys, til irritasjon for mannen min når jeg ikke får slokket nattlyset før sent… Man må jo lese på senga! Derfor; jeg logget meg på Amazon og bestilte til slutt et cover med innebygd lys, i en litt knæsjere farge enn det gamle svarte. Det tok fire dager fra jeg trykket «bestill» til coveret var i hus. Imponerende!

11 responses to “Nytt Kindle-cover

  1. Jeg vil også ha omslag med innebygget lys, tror jeg da🙂 Jeg har nemlig også veldig lyst på den nyeste Kindle utgaven og den har lys integrert mener jeg. Frem til nå har jeg brukt et LED lys som jeg kjøpte med fra Amazon, men det døde før et par uker siden, dessverre.

    Grattis med nytt og meget praktisk omslag, Anita.

  2. Oi, dette så fancy ut. Kanskje jeg må skaffe meg noe sånt til mitt nyervervede lesebrett?

  3. Grattis med nytt cover! Praktisk med knæsj farge, for det er så utrolig mye lettere å finne i (denne heimens) kaos🙂
    Samboer med en større lesehest enn meg så har jeg erfart at jeg til nå ikke har brukt leselyset mitt mer enn en eneste gang. Og så glemmer jeg å ta det med meg… Innebygget i coveret er praktisk!
    Så får vi se da, om det blir en titt på «frontlys-Kindle’n» når det engang blir tilgjengeliggjort internasjonalt – mao, utenfor USA.
    Flott cover!

  4. Kjenner jeg bllir mer og mer nysgjerrig på det der med lesebrett. Vurderer å låne ett noen uker.

  5. Gratulerer med nytt omslag! Den var fin!:) Likte fargen og har selv erfart at lys er ikke så dumt å ha på:)

  6. Tror dette var et smart kjøp ja🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

