Smakebit på søndag: «Elskede Poona» av Karin Fossum

Det er søndag igjen, og nye boksmakebiter på bloggen «Flukten fra virkeligheten» . For fjorten dager siden begynte jeg på et mulig evighetsprosjekt, så jeg må variere med litt krim… Denne gangen leser jeg Karin Fossums «Elskede Poona», som jeg lastet ned gratis til Kindlen min takket være et tips på «E-bokhylla mi». Av en eller annen grunn har jeg lest lite av karin Fossum, så det var på tide å lese denne her. Noen linjer kommer her:

Slik så Gunder ut da han satt på flyet. Rak i ryggen somen skolegutt. Kledd i kortermet skjorte fra Dressmann, mørkeblå blazer og khakifarget bukse. han hadde ikke fløyet mange ganger i sitt liv og var imponert over alt han så.

Har du lest denne boka? Hva leser du nå? Legg gjerne igjen en smakebit her!

9 responses to “Smakebit på søndag: «Elskede Poona» av Karin Fossum

  1. Denne har jeg fått anbefalt flere ganger, men jeg har ikke kommet så langt at jeg har lest den enda. Takk for smakebiten!

  2. Jeg husker at denne boka gjorde stort inntrykk på meg da jeg leste den for første gang. Boka var en av de første «ordentlige» krim-bøkene jeg leste (etter at Hardy-Guttene var unnagjort), og den er fortsatt en av de Fossum-bøkene jeg har likt aller best!

  3. Har ikke lest noen bøker av henne før,men tror jeg også lastet denne ned på pcen i håp om å få meg et lesebrett en eller annen gang i overskuelig fremtid.Takk for smakebiten og ha en fin kveld:-)

  4. Detta var den första bok jag läste av Fossum och jag älskade den. Sedan var jag ohjäpligt fast🙂

  5. Elskede Poona måtte jeg også laste ned gratis. Har lest lite av Karin Fossum, tidligere, blir spennende å høre mer om boken:) Takk for smakebiten! Ha en fin kveld!:)

  6. Leste den for noen år siden, mener å huske den var bra:0) God lesing :0)

  7. Det er ikke så ofte jeg leser krim, og Karin Fossum har jeg nok til gode. Takk for smakebiten🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

