Smakebit på søndag: «The Woods» av Harlan Coben

Ny søndagssmakebit kommer. Denne gangen har jeg startet på en bok av Harlan Coben, nemlig «The Woods». Har fått anbefalt å lese Cobens bøker flere ganger, men har ikke fått somlet meg til det før nå. Her er de første linjene i boka:

I see my father with that shovel. There are tears streaming down his face. An awful, guttural sob forces its way up from deep in his lungs and out through his lips. He raises the shovel up and strikes the ground. The blade risps into the earth like it’s wet flesh.


Flere boksmakebiter finnes som vanlig på Maris blogg «Flukten fra virkeligheten». Ta en titt og bli med på denne ukentlige utfordringen du også!

17 responses to “Smakebit på søndag: «The Woods» av Harlan Coben

  1. Jeg har heller ikke lest noe av denne forfatteren, men som deg har jeg jo fått bøkene anbefalt- og har ei av dem stående i hylla. (Når noen bare forsvinner, var det det den het, tru..?) Kanskje en dag?? Uansett; takk for smakebiten :o)

  2. På något sätt har det dykt upp flera böcker av Coben i min bokhylla den senaste tiden. Den enda jag läst av honom är Borta för alltid och det var för sex år sen. Det är nog snart dags att ta tag i hans andra böcker🙂

  3. Har ikke lest noe av forfatteren men ble nysgjerrig og noterer meg navnet. Tusen takk for smakebiten og ha en fin søndag,Anita:-)

  4. Jeg har faktisk kjøpt meg flere Harlan Coben bøker på salg og lignende for de virker så spennnende:). Men har ikke lest noen av dem.

  5. En trist smakebit! Jeg liker godt Harland Coben. Mannen min og meg hører ofte Harland Coben bøker på lydbok når vi kjører til Østlandet og på den måten kan vi snakke om og dele bøkene på en annen måte. Det er nok litt av grunnen til at jeg liker Coben så godt🙂
    Ønsker deg en fin søndag!

  6. Den har jeg lest, og den var god! Kos deg videre med boka, Anita🙂 Ønsker deg en fin søndag!

  7. Hvis dette er «I den skogen» så likte jeg den veldig godt. Har ikke denne boken også blitt filmatisert og sendt som påskekrim? Ha en flott søndag!

  8. Trist smakebit! Deilig å endelig lese bøker man flere ganger har fått anbefalt!

  9. Jeg har ikke lest noe av forfatteren, men kjenner til ham og har ungdomsboken hans på ønskelisten(den tror jeg ble utgitt i år faktisk, forfatterens aller første bok skrevet for en litt yngre målgruppe).

    Litt ekkeltrist smakebit dette her, Anita🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

